• Wooden panels are our specialty

    We specialize in selling and processing various types of wood panels.

  • https://www.bricoflor.ro/2023/01/placaj-eucalipt-cu-furnir-estetic.html

Welcome on Bricoflor

Bricoflor is a brand of the Tecnomir Group, a family-owned company involved in the manufacturing, supply, and distribution of wood-based panels and other materials in the construction sectors. Bricoflor meets the customer's needs by providing free consultation for material selection, professional cost estimates, offering catalogs and product samples, ensuring the availability of necessary materials, and executing projects according to the specifications provided by clients. The constant focus on customer orientation is implemented through a broad range of offerings, modern logistics, and personalized services.

Termeni si conditii

Termeni si conditii

6. Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil intotdeauna. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

7. Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

8. Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv. 9. BRICOFLOR isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.

10. BRICOFLOR nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea TERMENILOR SI CONDITIILOR.

11. BRICOFLOR nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii sau ca urmare a modificarii, suspendarii sau intreruperii serviciilor disponibile prin intermediul Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe SITE.

12. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru termenii si conditiile de utilizare a site-ului: Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de BRICOFLOR prin intermediul site-ului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea BRICOFLOR de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea BRICOFLOR. BRICOFLOR va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta termenii si conditiile, sub forma in care acestea vor fi disponibili in acel moment. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea respectarii TERMENILOR SI CONDITIILOR pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de BRICOFLOR.

13. BRICOFLOR isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestui Site, cu sau fara o notificare prealabila.

14. BRICOFLOR isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

15. BRICOFLOR nu ofera nicio garantie Utilizatorilor ca informatiile continute de site vor implini toate cerintele Utilizatorilor, ca serviciile informatice pe care se bazeaza functionarea site-ului vor fi neintrerupte, la timp, sigure sau fara erori, calitatea oricaror informatii obtinute prin intermediul site-ului va satisface toate cerintele Utilizatorilor, orice eroare de program va fi corectata, precum si orice alte aspecte similare.

16. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.

17. Utilizatorul este singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate sistemelor de calcul sau retelei de pe care acceseaza site-ul sau de orice alte pierderi de date care ar putea fi rezultatul descarcarii de informatii si servicii din continutului site-ului.

18. Pentru sectiunile site-ului care pot cuprinde postari ale Utilizatorilor, raspunderea asupra continutului acestor postari revine in intregime autorilor acestora. BRICOFLOR isi rezerva dreptul de a nu face publice acele postari care contravin termenilor si conditiilor de utilizare sau pe care le considera daunatoare, sub orice forma, propriei imagini, clientilor, partenerilor sai sau tertilor.

19. BRICOFLOR nu garanteaza in nici un mod ca documentele, fisierele sau orice alte pachete de date care sunt continute sau au legatura cu acest site nu contin virusi si nu va avea nici o responsabilitate pentru nici un fel de prejudiciu actual sau viitor cauzat de sau prin intermediul acestui site. In consecinta, pentru protectia sa, orice Utilizator al acestui site trebuie sa utilizeze un program antivirus atunci cand utilizeaza site-ul.

20. BRICOFLOR nu isi asuma angajamentul sa aduca la zi informatiile si materialele de pe Site cu o anumita frecventa/periodicitate. Informatiile pot suferi schimbari oricand si fara aviz si vor putea fi incorporate in urmatoarele modificari ale Site-ului, care vor fi realizate in functie de posibilitatile BRICOFLOR.

21. BRICOFLOR nu va fi raspunzatoare pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire a datelor sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

I. utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor publicate pe Site;

II. acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor Utilizatorului;

III. declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor Site-ului si/sau Continutului;

IV. orice alta problema legata de continutul Site-ului.

 

Continutul Site-ului, DREPTURI DE AUTOR SI DE PROPRIETATE INTELECTUALA


2.1. Informatiile publicate pe SITE sunt informatii de interes general despre BRICOFLOR, produsele comercializate de acesta, ale partenerilor sai cat si alte informatii considerate de BRICOFLOR ca fiind de de interes pentru UTILIZATORI.

2.2. Informatiile sunt puse la dispozitia UTILIZATORILOR in mod gratuit, cu scopul de a facilita vanzarile.

2.3. BRICOFLOR este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra SITE-ului, respectiv asupra designului, continutului acestuia, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si asupra tuturor materialelor integrate in SITE, fiind protejat prin legislatia romana si internationala privind drepturile de autor. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, partial sau integral, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totusi, Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu alte prevederi ale documentului. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea informatiilor existente pe Site sau a unei parti din acestea, accesul sau folosirea informatiilor puse la dispozitie de BRICOFLOR prin intermediul Site-ului intr-un mod care violeaza legislatia romaneasca sau internationala in materie de drept de autor si proprietate intelectuala, poate atrage raspunderea civila sau penala pentru astfel de actiuni.


Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila, precum si toate drepturile de proprietate intelectuala ale BRICOFLOR.

 

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE 
CONTRACTUL

1) In cazul in care intre parti s-a incheiat un contract care contine clauze specifice, are prioritate acel contract iar prezentele clauze vin in completarea acestuia in masura in care contractul nu contine dispozitii contrare, care se vor aplica cu prioritate si nu este valabil pentru persoane juridice. In cazul in care se doreste acest lucru,adica facturarea pe persoana juridica se face un alt contract si se discuta termenele si conditiile.

2) Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

3) Programul de lucru pentru relatii cu clientii al magazinului online: 09:00 – 17:00, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, daca nu se precizeaza altfel in cadrul site-ului.

4) Timpul MAXIM de confirmare sau neacceptare a comenzii va fi de 2 zile lucratoare de la lansarea comenzii pe site indiferent de modalitatea in care comanda este realizata (email, formular, sistem de comanda, etc.).

5) Pentru toate comenzile realizate in weekend confirmarea va avea loc in urmatoarea zi lucratoare.

6) Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII, din partea CLIENTULUI. Acceptarea comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

7) SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

8) Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la data confirmarii COMENZII de catre SOCIETATE si cu respectarea termenului de livrare, pretului si modalitatii de plata specificate in confirmarea comenzii.

9) Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SOCIETATE sau un furnizor al acestuia.

10) COMANDA, odată confirmata, este stocata electronic de către SOCIETATE. La solicitarea clientului, SOCIETATEA va trimite in maxim 30 zile de la solicitarea scrisa din partea CLIENTULUI copie dupa comanda emisa si confirmarea de comanda.

11) Comanda telefonica – Clientul /Utilizatorul poate efectua comenzi telefonice asistat la telefon de un reprezentant al BRICOFLOR. Termenii si condiitile se aplica si in cazul acestor comenzi telefonice. In acest caz, CLIENTUL autorizeaza consultantul de vanzari sa inregistreze comanda in numele sau, daca are cont pe site-ul BRICOFLOR Ulterior, BRICOFLOR va fi trimite clientului o confirmare de comanda, cu titlu de contract.

 

OBIECTUL CONTRACTULUI

12) Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile prezentate pe site si cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE, confirmate de catre SOCIETATE.

13) Clientul va verifica inainte de plasarea comenzii descrierea si caracteristicile produselor, codul produsului de pe site si cantitatea.

14) Clientii isi asuma cantitatea si codurile produselor comandate. In caz de diferente intre codul produsului si denumire, SOCIETATEA considera comanda ca fiind facuta pentru codul produsului.

15) BRICOFLOR va incerca sa contacteze timp de 24 de ore clientul pentru a i se confirma comanda si clarifica obiectul comenzii. Dupa acest termen, BRICOFLOR are dreptul de a suspenda comanda pana la contactarea CLIENTULUI sau de a o confirma conform comenzii emise si luand in considerare codul produsului indicat.

16) Disponibilitatea produselor, pretul final si termenul de livrare, se comunica prin confirmarea comenzii de catre consultantul nostru de vanzari.

 

PRETUL CONTRACTULUI
17) Ofertele si produsele prezentate pe site-ul BRICOFLOR sunt disponibile in limita stocului disponibil.

18) Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE.

19) Toate preturile afisate includ TVA, in cuantumul prevazut de actele normative in vigoare.

20) Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz, in functie de stocul disponibil si de preturile primate de la furnizori/producatori, dar se aplica doar comenzilor plasate dupa modificarea preturilor. Cu ocazia confirmarii comenzii, SOCIETATEA va indica pretul exact al produselor, cu indicarea costului transportului si altor servicii daca sunt solicitate de client si acordate de BRICOFLOR.

21) Pentru a fi aplicabil, pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului ca pot exista teoretic cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA isi cere scuze de neplaceri si va informa CLIENTUL asupra pretului corect. Clientul poate renunta la comanda daca nu este de acord cu pretul comunicat.

22) SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a stabili alte preturi produselor de pe SITE, fata de cele valabile pentru reteaua de magazine BRICOFLOR.

23) Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica, chiar daca ulterior plasarii unei comenzi produsul beneficiaza de pret redus.

24) Pretul afisat nu include costul transportului sau altor servicii oferite de catre SOCIETATE. Conditiile in care transportul si alte servicii se asigura de societate vor fi mentionate pentru fiecare comanda in parte, in functie de valoarea comenzii, a volumului si greutatii produselor, de distanta de parcurs sau promotiile valabile.

25) Promotiile si reducerile de pret oferite utilizatorilor BRICOFLOR nu se pot cumula cu alte promotii si reduceri existente in magazinele BRICOFLOR.

 

MODALITATEA DE PLATA
26) Avand in vedere valorile relative mari, specifice produselor comercializate prin SITE, si faptul ca stocul este variabil si poate fi impartit intre mai multe depozite din locatiile companiei, principala modalitate de plata va fi prin avans minim platit de client numai dupa confirmarea comenzii de catre BRICOFLOR. Astfel CLIENTUL va primi o factura proforma pentru avans, dupa ce se confirma comanda, care se va plati prin una din mijloacele de plata disponibile pe site. In lipsa unor prevederi contrare, avansul va fi de minim 50%.

27) Neplata avansului suspenda intrarea in vigoare a contractului, si, implicit, termenul de livrare, pana la achitarea integrala.

28) Restul pretului se achita inainte de livrare. Neplata integrala a pretului pana la livrarea produselor, suspenda obligatia SOCIETATII de a livra produsele.

29) Pretul total, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA.

30) SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura proforma pentru a incasa avansul si, ulterior, o factura fiscala pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

31) Modalitati de plata pentru persoane fizice: Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral numai la ridicarea produselor din magazinele sau cand produsele se livreaza prin ramburs.

32) Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii prin e-mail a comenzii cu un consultant de vanzari.

33) Pe ordinul de plata se va mentiona obligatoriu codul clientului indicat de BRICOFLOR pe factura proforma si numarul comenzii sau al facturii.

34) Daca pe ordinul de plata nu apar informatiile de mai sus, rugam Clientul a trimite dovada platii cu indicarea informatiilor de mai sus pe adresa de e-mail: info@bricoflor.ro

35) Livrarea va fi efectuata numai dupa creditarea contului bancar al societatii cu intreaga suma si dupa identificarea comenzii pentru care s-a achitat avansul.

36) In caz contrar, SOCIETATEA are dreptul sa suspende termenul de livrare pana la confirmarea efectuarii platii.

37) Pentru persoanele juridice, modalitatea de plata agreata este virament bancar cu respectarea prevederilor de mai sus privind mentiunile obligatorii.

 

MODALITATEA DE LIVRARE
38) In afara de cazul in care este agreat de SOCIETATE si CLIENT altceva, SOCIETATEA se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre CLIENTI in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul CLIENTULUI (persoana care preia produsele livrate la adresa indicata in formularul de comanda).

39) SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

40) SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei. Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

41) Livrarea se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligaţia de a se asigura că, la data livrării, există persoane desemnate pentru a primi produsele, în caz contrar urmând a suporta cheltuielile efectuate de către BRICOFLOR pentru a le transporta dus-intors. O reexpediere a bunurilor se va face numai dupa ce CLIENTUL achita costul transportului deja efectuat si al celui care urmeaza sa se reefectueze.

42) SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca, in cazul livrarii prin curier sau transportator propriu, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora. Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor se face in momentul predarii, de fata cu soferul de livrare.

43) In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

44) SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

45) Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de transport sau poate fi ridicat dintr-un magazin BRICOFLOR conform optiunii CLIENTULUI.

46) Programul de efectuare a livrarilor este cel mentionat de catre societatea de curierat. CLIENTUL este rugat sa precizeze la plasarea comenzii observatii privind data si ora la care prefera sa fie livrata marfa, pentru a se transmite curierului informatiile.

47) Termenul de livrare incepe sa curga in toate cazurile in care se percepe avans, de la incasarea integrala a avansului de catre BRICOFLOR, cand este caz de achitarea a avansului. In caz contrar, termenul curge de la data confirmarii comenzii de catre BRICOFLOR.

48) Pana la achitarea integrala a pretului, BRICOFLOR are dreptul de a suspenda termenul de livrare, daca se mentioneaza pentru produsul respectiv ca plata se face inainte de livrare (in special pentru produse realizate conform specificatiilor clientului.

49) Termenele de livrare a produselor vandute in urma comenzilor speciale conform specificatiilor clientului, lansate de client difera de la furnizor la altul si se calculeaza in zile lucratoare. La plasarea comenzii, clientul este instiintat de termenul de livrare inainte de finalizarea comenzii.

50) SOCIETATEA, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivate de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, de indata, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 zile.

51) In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, SOCIETATEA va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

52) In cazul in care SOCIETATEA primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, SOCIETATEA poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care BRICOFLOR refuza nejustificat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială pentru client, si acesta a anuntat BRICOFLOR de acest fapt in rubrica „Observatii” pe formularul de comanda, dacă BRICOFLOR nu livrează produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluţiunea contractului, caz in care BRICOFLOR ramburseaza sumele achitate in avans de catre Client in maxim 7 zile.

 

DREPTUL DE RETRAGERE
1) Potivit legislatiei in vigoare (OUG nr 34/2014), Consumatorul (persoana fizica) are dreptul să sa renunţe la produsele cumparate, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

2) Cheltuielile de transport sunt suportate de catre consumator, iar modalitatea de transport trebuie astfel ales, incat sa asigure returul produselor in siguranta si fara a cauza deteriorari de orice fel produselor. In vederea pregatirii transportului de retur, consumatorul va ambala produsul in acelasi fel in care a fost livrat de catre Vanzator, fara a fi obligatoriu pastrarea sau refolosirea ambalajului original.

3) In caz de retur, Clientul va notifica in scris BRICOFLOR de intentia sa de retragere din contract, prin transmiterea catre BRICOFLOR a formularului de retur, in cadrul termenului de retragere, calculat din ziua livrarii.

4) Nu acceptăm retururi la adrese neconfirmate de catre BRICOFLOR sau cu ramburs sau dupa expirarea termenului de retragere.

5) CLIENTII trebuie sa mentioneze în formularul de retur dacă doresc rambursarea banilor si sa indice contul bancar sau schimbarea produsului, cu mentionarea produsului dorit in schimb.

6) În cazul în care nu se respecta condiţiile de retragere (retur) mentionate in acest capitol, BRICOFLOR nu va accepta returul.

7) ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, BRICOFLOR are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

8) În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la notificarea BRICOFLOR privind returul, cu conditia ca produsele sa fie receptionate de catre BRICOFLOR, in cadrul acestui termen. BRICOFLOR va folosi aceeasi modalitate de plata ca cea folosita de Consumator initial,cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării. BRICOFLOR nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de BRICOFLOR. Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:Sa returneze produsele ambalate corespunzator si fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre BRICOFLOR decizia sa de retur.Sa suporte doar costurile directe legate de returnarea produselor (dezasmblare, ambalare corespunzatoare, transport la adresa indicata de BRICOFLOR).Sa nu deterioreze bunurile prin manipulare, asamblare/montare, dezasamblare, ambalare, folosire, in caz contrar vor suporta costurile pt reparare, dupa ce produsele vor fi evaluate de catre BRICOFLOR la receptie.Sa transmita catre BRICOFLOR si fotografii cu starea produsului pentru a dovedi ca produsul nu a fost deteriorat dupa receptie.

9) Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna (nu sunt acoperite de dreptul de retragere):

  • Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
  • Produsele distinct personalizate pentru consumator;
  • Produsele care, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
  • Produse debitate conform schitelor acceptate de catre client.
  • Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;f)
  • Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine, intrucat nu este vanzare la distanta (online), ci clientul are posibilitatea de a verifica produsul inainte de achizitia propriu-zisa.

10) Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, BRICOFLOR are dreptul de a respinge solicitarea de retur, de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.11) Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. nr 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.12) Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

 

GARANTII
1) Toate produsele de lunga durata comercializate pe SITE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, de maxim 1 an. Pentru produsele de mobila, garantia acordata este de 2 ani, in lipsa unor altor preciari. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului.

2) Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail info@bricoflor.ro.

3) CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

4) Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. BRICOFLOR nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client. Instructiunile se pot verifica gratuit, oricand, accesand site-ul BRICOFLOR

5) Toate reclamatiile se transmit in scris, în maxim 24 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

6) Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

7) La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier. In cazul in care produsele sunt returnate catre BRICOFLOR neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca BRICOFLOR sa solutioneze cererea de acordare a garantiei.

8) BRICOFLOR va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, BRICOFLOR poate sa decida:

  • respingerea reclamatiei;
  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
  • acordarea unui rabat;
  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.
  • Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului.

9) Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare – 15 zile.

10) In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

11) Reclamatiile se trimit la adresa Tecnomir Grup SRL , Str. G.Enescu, nr. 58, 83500, Braila, judeţ Braila, România sau pe adresa de e-mail info@bricoflor.ro.

 

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.

SOCIETATEA va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

 

FORTA MAJORA


Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

LEGEA APLICABILA – LITIGII
Prezentul document va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Prezentele conditii constituie singurul instrument juridic probant pentru solutionarea eventualelor litigii între parti. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul SOCIETATII. Daca oricare dintre prevederile prezentelor conditii este sau devine nula, celelalte prevederi raman valabile. Orice prevedere nula va fi substituita cu o prevedere similara in sensul su scopul celor aratate mai sus.

VALABILITATE CONDITII CONTRACTUALE
Prezentele conditii sunt valabile pentru fiecare comanda acceptata de catre BRICOFLOR. Utilizatorii si clienti vor verifica de fiecare data termenii contractuali valabili si daca ii accepta plaseaza o noua comanda.
Data incheierii contractului de vanzare la distanta intre Tecnomir Grup SRL si client este considerata data emiterii documentului fiscal (bon/factura) de catre Tecnomir Grup SRL.

Frauda
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI BRICOFLOR.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL BRICOFLOR.ro VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI BRICOFLOR.RO SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA.

INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015privind deseurile de echipamente electrice si electronice, CLIENTII vor avea in vedere urmatoarele:

CLIENTII au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre BRICOFLOR si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;
Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, BRICOFLOR aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat;
CLIENTII pot preda DEEE echivalent la toate magazinele BRICOFLOR;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce.
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate
BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER
In cazul newsletterului, fiecare editie/alerta contine si modalitatea de dezabonare; odata accesata aceasta optiune, dezabonarea se aplica imediat, nefiind necesare alte confirmari din partea UTILIZATORILOR.

Abonare si dezabonarea la buletinul informativ / newsletter-ul site-ului BRICOFLOR este gratuita si voluntara, si implica acceptarea prezentelor prevederi privind termeni si conditii.Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si respecta reglementarile privind Comertul Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala, astfel cum sunt acestea stabilite de legislatia romana si internationala.

Primirea buletinului informativ / newsletter presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a prezentelor clauze, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord. Utilizatorul poate de asemenea sa isi manifeste acordul privind primirea buletinului informativ la momentul deschiderii unui cont de Utilizator.

Datele preluate de la Utilizator sau Client in scopul expedierii buletinului pot fi folosite de catre BRICOFLOR in limitele Politicii de confidentialitate.

Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment astfel:

Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit;
Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului;
Prin contactarea BRICOFLOR , conform cu informatiile de contactare, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. BRICOFLOR isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea BRICOFLOR sau a vreunei notificari prealabile a acestuia. Utilizarea newsletter-ului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document. BRICOFLOR detine toate drepturile asupra continutului newsletter-ului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si cele aplicabile informatiilor publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document. Abonatii newsletter-ului BRICOFLOR pot retrimite aceste comunicari comerciale altor persoane numai pe propria raspundere si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului BRICOFLOR mesajele comerciale se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, BRICOFLOR nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
SOCIETATEA prelucreaza date cu caracter personal prin culegerea de la UTILIZATORI/CLIENTI a datelor personale necesare executarii CONTRACTULUI si se obliga sa respecte dispozitiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Utilizarea cookie-uri
Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies.
Share:

Search

advertisement

1 /3
2 / 3
3 / 3

Do you need help?

We are here and ready to offer our support, drawing on nearly a decade of experience in the production and distribution of wood-based panels.

All you need to do is reach out to us, and our specialists will professionally address your inquiries about the products we sell as quickly as possible.